streda 11. septembra 2013

Moje začiatky

Ahojte,
tak sa hlásim, ako som sľúbila. Dnes ráno som sa postavila na váhu, odvážila sa a pozisťovala rôzne hodnoty v tele. Takto budem neskôr vedieť ľahko aj takouto formou identifikovať svoje pokroky.

Takže výsledky dnešného ranného váženia :

Váha - 53 kg
Tuk - 22,9 %
Voda - 52,9 %
Svaly - 37,6 %

Vzhľadom na to, že som maličká, to nie je nič moc, hoci na prvý pohľad sa zdá, že tie čísla sú v pohode.
Mojím cieľom je dostať sa pod 20 percent tuku, táto hodnota bude pre mňa smerodajná. Zároveň budem chcieť zvýšiť percentá mojej svalovej hmoty. Uvidíme ako mi to pôjde, každopádne som ešte len na začiatku. :)


                                   
                                          Tabuľka hodnôt tuku v tele 


Pre ilustráciu pripájam aktuálne fotky mojej postavy z dnešného rána. Nič prevratné, ale hádam sa to zlepší a o nejaký čas sa nebudem stačiť čudovať ako som vyzerala. :/

                                                    Pohľad spredu



                                                    Pohľad z boku


                                                    Pohľad zozadu

Tak, to boli moje fotky ako dôkaz. Už sa teším na zmenu k lepšiemu. Viem, že to nebude med lízať, že krásne telo nezískam zo dňa na deň, ale výsledok, ktorý ma (verím) čaká mi za to stojí.

PS : Som hrozná, ale dnes som si na rozlúčku so zlými stravovacímí návykmi kúpila moju obľúbenú čokoládu, na ktorej som posledný (minimálne) polrok fičala...

                                                    Moja (oddnes bývalá) obľúbená čokoláda 

Pre dnešok sa teda s Vami týmto "nostalgickým" obrázkom lúčim.
Ozvem sa čoskoro. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára