piatok 13. septembra 2013

Zajtra začínam!!!

Ahojte,
dnes máme piatok trinásteho, musím zaklopať na drevo, že sa mi, chvalabohu, žiadna katastrofa nestala. :) Čo sa ale stalo je, že som sa rozhodla, že od zajtra (ale fakt od zajtra :p) začínam bojovať s mojím telom už, takpovediac, naostro. Žiadne podvádzačky, odkladačky, idem do toho. Kedy, ak nie teraz. :)
Tak som si bola v obchode kúpiť nejaké ovocie a zeleninu na začiatok. Neodradilo ma dokonca ani nepriaznivé, upršané počasie. :)
Podrobnejší rozpis mojej stravy napíšem neskôr, zatiaľ len načrtnem, že začnem poriadnym detoxom, aby sa moje telo dostalo do zdravej rovnováhy a prečistilo.
Už sa nemôžem dočkať, držte mi prsty. :)
Prajem dobrú noc a pekné sny,
ahojte. :)

                           A takto vyzerá časť môjho dnešného menšieho nákupu...
                 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára